Support & Retur

Hvordan handle | Betaling og Finansiering | Frakt og Levering | Support & Retur | Hva tilbyr vi? | Om VVSKomplett

Retur av produkt

Retur

Det er viktig for oss at du føler deg vel ivaretatt også etter at du har gjort en handel. Dersom du skulle være uheldig å motta en vare som ikke fungerer som den skal, er det vårt mål å behandle din retur så effektivt og raskt som mulig. For å hjelpe på denne prosessen har vi satt opp en enkel veiviser. Gjennom å bruke denne veiviseren vil sjansen øke drastisk for at vi kan løse din retursak allerede før du sender den inn til oss. Angrerett og salgs og leveringsbetingelser punkt. 11: Produkter bestilt på spesialmål fra produsent taes ikke i retur.

Mottatt feil vare

Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/leveringsbekreftelsen, sender du en mail til retur@vvskomplett.no og ber om retur av varen. Beskriv hva som er feil. Du vil motta en e-post som bekrefter feilleveringen og hvilken returadresse du skal velge. Skriv ut bekreftelsen og legg den sammen med varen som skal sendes tilbake så vil vi bytte den så fort vi mottar den. Du vil så motta informasjon for hvordan problemet skal bli rettet så fort som mulig.

Vare skadet under transport

Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres. • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
• Registrerer en retur hos www.vvskomplett.no.
• Når du har fått godkjent retur vil vvskomplett.no oppgi korrekt returadresse og aktuell forsendelssesmåte
• Sammen med posten el. Bring skriver du ut en skademelding.
• Postens/Brings skademelding sendes til vvskomplett.no sammen med godkjent retur ifra vvskomplett.no i samme forsendelse som den skadde varen.
Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har mottatt varen.