Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig.
Send en e-post direkte til [email protected] Denne e-posten må inneholde følgende informasjon:Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.
Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/leveringsbekreftelsen, logger du deg inn på [email protected] og ber om retur av varen. Beskriv hva som er feil. Du vil motta en e-post som bekrefter feilleveringen og hvilken returadresse du skal velge. Skriv ut bekreftelsen og legg den sammen med varen som skal sendes tilbake så vil vi bytte den så fort vi mottar den. Du vil så motta informasjon for hvordan problemet skal bli rettet så fort som mulig.
Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har mottatt varen.