Frakt og levering

Hvordan handle | Betaling og Finansiering | Frakt og Levering | Support & Retur | Hva tilbyr vi? | Om VVSKomplett

Mangler eller feil på levering

Vare som mangler i forsendelsen

Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig.

Send en e-post direkte til salg@vvskomplett.no Denne e-posten må inneholde følgende informasjon:
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Varenummer og el. produktbenevning på varen som mangler

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

Mottatt feil vare

Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/leveringsbekreftelsen, logger du deg inn på retur@vvskomplett.no og ber om retur av varen. Beskriv hva som er feil. Du vil motta en e-post som bekrefter feilleveringen og hvilken returadresse du skal velge. Skriv ut bekreftelsen og legg den sammen med varen som skal sendes tilbake så vil vi bytte den så fort vi mottar den. Du vil så motta informasjon for hvordan problemet skal bli rettet så fort som mulig.

Vare skadet under transport

Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres.
• Du må ta vare på emballasje samt produktene.
• Registrerer en retur hos www.vvskomplett.no.
• Når du har fått godkjent retur vil vvskomplett.no oppgi korrekt returadresse og aktuell forsendelssesmåte
• Sammen med posten el. Bring skriver du ut en skademelding.
• Postens/Brings skademelding sendes til vvskomplett.no sammen med godkjent retur ifra vvskomplett.no i samme forsendelse som den skadde varen.

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har mottatt varen.